Re: Canon IP 1000

Autor: RusH <logistyka1_at_pf.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 01:05:06 MET

Lord Vader <pvrfvhyn+ROT13@interia.pl> wrote :

> A czasami wystarczy kupic raz zamiennik akurat nie tej firmy na
> początku i siada przy pierwszej wymianie ;/

opony do samochodu tez zakladasz kazda inna ? trzeba myslec albo zejsc
z tego swiata - w miare proste, to sie nazywa ewolucja

> LOL - x2 to pomnóz bo jak siada to przewaznie i czarna i kolor -

Canony maja jedna glowice

> czyli cena nowej drukarki. Inna sprawa to serwis - w mniejszych
> miejscowościach zapomnij.

serwis ? drukaret sie nie naprawia, jedyna forma naprawy to wymiana
glowicy - nawet moja dziewczyna sobie z tym poradzila

> Dziwne - o zamiennikach do canona to slyszaleś, ale do HP juz nie
> - coś masz wybiórcze informacje.

wole miec orginalna glowice

> Jeśli chcesz podawac parametry to podawaj jednolicie a nie tu
> oryginaly, tam zamienniki. W ten sposób mozna udowodnic dowolną
> teorie. Nie mam nic do Canona (sam mam BJC 3000) jednak są
> argumenty przemawiające i za tą i za tą firmą i trzeba je w miare
> uczciwie przedstawic, zeby pytający mógl sobie wyrobic zdanie.

argumenty, HP 3650
drivery do pupy, HP na swojej stronie ma 6 textow o bledach w driverach
.. dobrego drivera nie maja :)
polemnosc tusza 10ml :DDDDD
cena tusza 74zl

Pozdrawiam.