Re: predkosc sieci przy kompie z 2x sieciowka

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 09:55:22 MET

Tue, 23 Nov 2004 22:10:52 +0100, na pl.comp.pecet, [B7] Yarii napisał(a):

> NTG ?
>
> ale jeśli już :
>
> jeżeli przepustowość sieci zew będzie niższa od przepustowości sieci wew
> to nic nie zwolni...jeśli będzie odpowiednio dobrze zrobione
> kolejkowanie pakietów ...

zle zadalem pytanie :)
chodzilo mi oczywiscie o predkosc internetu na drugim komputerze. o
kolejkowaniu pakietow wiem tyle co nic, dlatego tez takie pytania glupie
czy jak wepne dwie sieciowy w jeden komp i udostepnie na nim internet
drugiemu to bedzie ten ten na obu kompach chodzil szybko (oczywiscie nie
mowie o sytuacji gdy oba z netu korzystaja, ale w ogole, zalozmy raz jeden
raz drugi :D )
kolejkowanie pakietow to zdaje sie sieciowki sobie ustawiaja, ale marny ze
mnie sieciowiec, dlatego zapytalem...
ale fakt, jak sie zastanowic, moglem wybrac lepsza grupe na takie pytania.

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl