Re: prędkość kopiowania

Autor: Andre <andre_cut_hull_at_poczta_cut_.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 08:12:53 MET

Dnia 2004-11-24 "Jawi" napisal:

> WD 23 GB
> danych na drugą partycję kopiował mi ok 40 -50min. Winda podaje czas
> do końca kopiowania i po 2-3 min ten czas początkowo zmniejszając się
> zaczyna gwałtownie rosnąć.
> Płyta Gigabyta na kt880, Barton2500, 256ram

wg moich obliczen powinno to trwac ok 15-18min ale ja licze dla nforce2
oraz przepustowosci magistrali rzedu 26mb/s. to sa dane dla transferu w
jedna strone a jezeli kopiujesz z part na part to dzielisz pewnie przez
dwa. przetestuj najpierw przepustowosc, uwzglednij szybkosc dysku
(poszukaj testow) i policz ile to powinno teoretycznie trwac.

--
pozdrawiam
  Andre