prędkość kopiowania

Autor: Jawi <Jawi_at_poczta.fm>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 00:18:28 MET

Witam grupowiczów
Wymieniłem dysk na WD 80GB z 8M podręcznej pamięci. Seagate 80GB ma 2M.
Przykopiowaniu dużej ilości mniejszych plików to jest ok. Może ciut szybszy
jest WD. Ale przy kopiowaniu duzych plików rzędu 1GB to ten WD robi to
srednio dwukrotnie dłużej. Na WIN XP PRO, tych samych sterownikach, oba
dyski PATA. Kopiowanie z partycji na partycję tego samego dysku.
Co może być przyczyną takich różnic duzych, tym bardziej ze teoretycznie WD
powinien być szybszy, choć mniejsza o to.
Czy ktoś użytkuje takiego WD i zauważył coś podobnego? NP WD 23 GB danych na
drugą partycję kopiował mi ok 40 -50min. Winda podaje czas do końca
kopiowania i po 2-3 min ten czas początkowo zmniejszając się zaczyna
gwałtownie rosnąć.
Płyta Gigabyta na kt880, Barton2500, 256ram