Re: Nagrywarka i cdrw- pytanie.

Autor: Tomasz Baryga <bano1_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 01:20:47 MET

> to jak masz nero jest tam program do testowania nosnikow
> zapusc test na tej rw i zobacz czy ona jest jeszcze zdatna do uzytku
> Matrix

Ano bonus polega na tym, ze cdrw sprawdzone na innym kompie bez problemu sie
kasuje, nagrywa itd. Natomiast u mnie od razu nastepuje zwis nero. I to przy
kazdym cdrw. Zasilacz byl wymieniany na tracera 350 (niby:) ) calosc konfigu
to: athlon 2100xp, plyta asrock, ddr 256mb, wd 80gb, saphire radeon 9550,
cdrw liteon, cd- lg,