Re: RESTART KOMPA

Autor: Pio <pkurc_at_poczta.usun.onet.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 16:49:05 MET

Użytkownik LANIA napisał:

> moj problem polega tym ze, po uruchomieniu jakiej kolwiel gry mam restart
> komputera,

Chce sie dolaczyc, bo mam identycznie: tez mi restartuje kompa przy
wlaczaniu gier. Sprawdzalem na innym zasilaczu, na innej karcie, innych
sterownikach itp. Mam na innej partycji tez zainstalowany XP i tam
chodzi normalnie. Juz nawet myslalem przez chwile ze to sprawa
uszkodzonej plyty glownej, ale najwyrazniej jest to kwestia oprogramowania.

W raportowaniu zdarzen nic ciekawego nie moge znalezc.

Konfiguracja: AMD 2500+, Epox 8RDA, Karty testowane: Gainward GF 4 Ti
4200, 4800se (2 egzemplarze), teraz siedzi w srodku fx 5200 no-name i
caly czas to samo, zasilacz Chieftec 360 W (testowane tez na Megabajcie
350 W), Win XP, detonatory 40.72, 52.16, 56.72 itd.