Re: RESTART KOMPA

Autor: LANIA <maremar_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 16:31:41 MET

> wiecej szczegolow ziom. to nie blant, tu sie z byle czego porady nie skreci.
>
> tbg

mam taki problem i prosze o pomoc, moj komputer soltekSL-75DRF5, grafika
Gainward GF3 Ti/450, HDD40, 256pam, system XPprof

moj problem polega tym ze, po uruchomieniu jakiej kolwiel gry mam restart
komputera, jesli chodzi o sterowniki do grafy to juz spawdzałem na starych
i na nowych, jest to samo, ogolnie system chodzi dupowato, ciagle po
restertach ma jakies problemy i ciagle cos skandisk naprawia.(jednostka
alokacji jest niepełna, wpis został obcięty) Na poczatku
myslałem ze to dysk ale z kolegi dysku gry sie tez nie odpalaly, ale co
jest najdziwniejsze, niedawno bo w piatek stawaiłem system i gry chodziły
wszystkie a w niedziele juz zadna nie chodziła, wirusów raczej nie mam
skanowałem prawie wszystkim co jest dostepne i nawet mks_vir-online, ale
nic nie było. prosze o pomoc :(