Re: Air-Duct w ModeCom Prostation

Autor: Piotr Wydymus <motaboy_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 16:24:08 MET

Witam,

>Mam te obudowe i semprona 2800+(BOX) na ASUSIE A7N8X-X.Grzeje sie w spoczynku
>do 55 st.Skrzynka stoi przy scianie(jest ok 4 cm luzu) ta strona gdzie jest
>wylot tuby.Czy u wylotu tuby dac wiatrak ktory pomoglby wyciagac cieple
>powietrze ?W obudowie sa jeszcze 2 wiatraki - na wejsciu z przodu i wypychajacy
>na tyle.

Chłodzenie które masz powinno w zupełności wystarczyć. Mam obudowę
Modecom Prism i temperatura na Sempronie 2400+ @ 2800+ nie przekracza
w stresie 45 stopni. W normalnej pracy mam około 35 stopni.

Wydaje mi się, ża albo masz do bani wentylator na procesorze, albo źle
położoną pastę termoprzewodzącą. Zresztą ZTCP do tych obudów był
dołączany dodatkowy wentylator który można podłaczyć do chłodzenia
dysków, lub do wyciągania powietrza z tyłu.

--
AMD Sempron 2400+@2800+ | CoolerMaster CP5-8JD1F-0L | ASUS A7V600-X
Siemens 256 MB PC2100 | WinFast GF2 MX400 64MB | ModeCom ATX-300GTF