sprzęt kupiony na allegro cdn.

Autor: Nekroskop <malecki.piotr_at_idea.net.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 14:01:57 MET

Witam,
    Jakiś czas temu opisywalem na tejze grupie moj problem z zakupionym
sprzetem (Athlon 2100 i plyta MSI 6712)
Chcialbym sie Panstwa poradzic co moge zrobic w tej sprawie.
Mianowicie. Zakupilem caly sprzet pod koniec wrzesnia i ciagle sie mecze.
Nie bede opisywal co sie dzialo bo nikt do konca nie przeczyta :).
Na dzien dzisiejszy procesor 2100 nie pracuje stabilnie, po tescie wykonanym
za pomoca programu CPU HOT tester w opcji diagnostic w momencie sprawdzania
Chipsetu mam komunikat :
"Error CPU MEMOR0RY CELLS DO NOT MACH CMEN1 8386608". W praktyce wyglada to
tak ze winda XP sama mi sie restartuje. Gry
nie dzialaja stabilnie i wogole wszystko sie sypie. Gosc z allego mowi mi ze
minela miesieczna gwarancja i nie wiem co z tym zrobic. Ciekawa rzecza jest
to, ze gdy przestawiam zworke na plycie z 133 Mhz na 100 Mhz to wtedy procek
dziala bez zarzutow. Wszystko pieknie, stabilnie pracuje tylko ze wtedy mam
1500MHz. Tu pojawia sie moje pytanie do Was, czy jak go tak zostawie (juz
dla swietego spokoju to wszystko bedzie ok? Strace tylko te 600 Mhz ? Jak to
wyglada w rzeczywstosci ?
Czy jesli plyta jest na 100 Mhz to procesor jest wolniejszy ? System wykrywa
go tak jak wspomnialem - jako 1500 +
Jeszcze nie probowalem ustawic plyty na 266 Mhz, ale pewnie w takich
ustawieniach wogole nie ruszy.
W czym moze byc problem ? Jak to naprawic ? Macie jakies pomysly ?

Serdecznie pozdrawiam
Piotrek z Pulaw