Re: Niechciany Radeon i OMEGA Drivers

Autor: pati <patis1321_at_wp.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 13:37:26 MET

> Hm.., omegi przed ich instalacją wymagają odinstalowania panelu ati.
Wersja
> chyba 4.8 omeg nie pozwala na podkręcenie chip'u, podobnie jak najnowsze
> stery od ATI. Jeżeli chcesz tylko podkręcić kartę nie musisz instalować
> OMEG. Do podkręcenia możesz użyć RadLinker'a lub ati tray tools.

bardzo dziekuje za odpowiedz i porade.
uzylem radlinker'a co ciekawe zainstalowal sie z rozszerzenia *.msi (co to
jest?)
Niestety mam powazne obawy.
Podwyzszylem zegary na rdzen=400MHz i pamiec 250MHz, odpalilem 3dmarka
przeszedl test default 1024x768 32-bit i osiagnal wynik 2886 pkt.
Ale problem z tym ze po ponownym uruchomiueniu komputera, zegary wracaja na
defaulto'owe (250/200). W zakladce Clock Rate jest pytanie o "Boot" ale czy
to znaczy ze sterownik automatycznie bedzie mi odpalal wyzsze zegary w
trakcie uruchamiania systemu czy zmieni ustwawienia w biosie karty. Co jesli
np. przegne z wartoscia czy karta nie wystartuje i ulegnie uszkodzeniu?