Re: Niechciany Radeon i OMEGA Drivers

Autor: Heraklit <wet_12_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 12:48:51 MET

Był 23 listopad (wtorek), gdy o godzinie 11:14 *pati* w pocie czoła
naskrobał(a):

> problemów c.d.
> przedmiotem zmagan jest Radeon 9550 (Gigabyte) na systemie Win Millenium
> Udało mi się już ustawić odswiezanie.
> Teraz chciałem pobawic sie zegarami i zainstalowac sterowniki OMEGI.
> Niestety za kazdym razem przy probie instalacji samych sterownikow pokazuje
> sie ekran ATI po czym podaje ze "Blad" nie moze znalezc pliku "inf".
> Kak temu zaradzic, probowalem juz odinstalowac karte i zainstalowac z
> powstalych sterownikow powstalych w katalogu "\Program Files\Radeon
> Omega..." ale niestety bezskutecznie. Moze ktos wiec jak sobie poradzic z
> [...]
Hm.., omegi przed ich instalacją wymagają odinstalowania panelu ati. Wersja
chyba 4.8 omeg nie pozwala na podkręcenie chip'u, podobnie jak najnowsze
stery od ATI. Jeżeli chcesz tylko podkręcić kartę nie musisz instalować
OMEG. Do podkręcenia możesz użyć RadLinker'a lub ati tray tools.

--
Pozdrawiam,
Post stworzono 2004-11-23 12:42:34