konflikt dc++ i skype

Autor: Ktośka <)_at_o2.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 11:03:46 MET

Witam!
Od kiedy zainstalowalam dc++ nie dziala mi poprawnie skype (komunikator
glosowy). Bledy polegaja na tym, ze kiedy dzwonie do kogos, lub ktos dzwoni
do mnie ten ktos slyszy mnie tylko przez 10 pierszych sekund rozmowy, a ja
slysze go caly czas. Ponadto nie moge w tradycyjny sposob zawiesic
polaczenia, skype sie po prostu zawiesza po zaincjowaniu tego niesprawnie
dzialajacego polaczenia. Dodam iz parokrotnie przeinstalowalam ten program,
za kazdym arzem sciagajac czysty program ze strony www.skype.com
i program ten dziala rowniez blednie kiedy dc++ nie jest uruchomione. System
(win xp+sp2) mam swierzo przeinstalowany, monitor antywirusowy z najnowszymi
bazami pracuje..
Wczesniej nie kozystalam z DC++ tylko programow p2p typu kaza i skype( przy
tej samej wersji systemu i sp2) dzialal poprawnie. Moze ktos mial podobny
problem lub ma pomysl jak moge sie uporac ze swoim?

pzdr
skazana na komunikacje przez TPSA z innymi uzytkownikami skype.....
Ktoska