Dell CPi a chlodzenie

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 11:32:41 MET

Dorwałem ostatnio Della CPi z PII 300MHz. Komputer pracuje stabilnie i
zaskakująco szybko, wydaje mi się jednak, że coś jest nie tak z
chłodzeniem.
W stresie procesor potrafi się rozgrzać do 70 stopni, co pokazują
czujniki. Obudowa wówczas parzy. O dziwo wentylator, choć sprawny
(delldiag go rozpędza), nawet w takich warunkach się nie włącza. Czujnik
zdaniem delldiag również jest ok. Przejrzałem usenet i z tego co widzę nie
tylko ja mam taki problem, ale mimo wszystko mam wątpliwości, czy to
normalne. Czy taki PII na MMC-1 nie ulegnie uszkodzeniu, pracując w takich
warunkach?

k,