Re: sluchawki, co by tutaj wybrac

Autor: MiW <miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 08:52:30 MET

> Za to sennheiser jest to marka ze scislej czolowki swiatowych
> sluchawek.
> NIe sa tanie- ale czy nie warto sobie w dziedzinie która lubisz zapewnić
> odrobine luxusu? a w cenie jak widąć sie zmieścisz.

Tylko pytanie, jaka masz karte dzwiekowa :)
Ja mam np niezbyt-wypasione AKG (bez mikrofonu). Na Audigy jeszcze nie
sprawdzalem (mam od paru dni), ale na Realteku z plyty slychac wszystkie
szumy wysokich czestotliwosci (jak z radia)... ;-/ Efekt wcale nie musi byc
(subiektywnie oczywiscie) zbyt dobry :) bo czego nie slychac :)

--
pzdr.
MiW