Re: urzadzenie wielofunkcyjne

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 08:49:39 MET

Użytkownik "andrzej" <andrzej_i@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cntoe2$fst$1@nemesis.news.tpi.pl...
> witam
>
> prosze o pomoc w wyborze urzadzenia wielofunkcyjnego
> cena: do 700 zl
> wazny jest tez koszt eksploatacji
> istnienie i cena zamiennikow z tuszem
>
> rozwazam rowniez kupno osobno drukarki i skanera, ale tu juz mam
> sprecyzowane modele
>
> pozdrawiam
>
> andrzej

Sam mam takie urządzenie z tym że mój to model z HP 3030 z laserem.
Kosztował 2500zł- i jak narazie spisuje sie wzorowo.
Natomiast generalnei takie kombajny mają złą opinie.
Tylko jak sie zastanowić To za 700zł kupisz słabą drukarke i słaby
skaner, albo w tym kombo masz to połaczone. wiec sam wybierasz.
Co do ekplatacji - wszystko zależy jakiej firmy chesz kupić ten sprzet...