Re: FX5200 czy ATI 9200 ???

Autor: Lord Vader <pvrfvhyn+ROT13_at_interia.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 06:32:52 MET

Dnia Tue, 23 Nov 2004 04:47:46 +0100, poplecznik Rebelii Norbert zeznał(a)
podczas tortur:

> No kolega poprosil o rade.
> Ma do wyboru dwie karty graficzne.
> Chodzi mu o to ktora bedzie lepsza do gier.
> Ati Radeon Sapphire 9200 64MB DDR 120bit TV, DVI
> GeForce FX 5200 128MB 64 bitTV
> Wiem ze do gier to sie one kiepsko nadaja, ale kolega moze sobie wybrac
> jedna z tych kart za friko i nie wie na ktora sie zdecydowac. Fx obsluguje
> DX9 ale czy warto?
> Doradzcie bo radka 9200 takiego sam mam w kompie "do internetu" ale FXa
> 5200 to nie mialem nawet w rekach.

http://www.benchmark.pl/artykuly/zestawienie_GPU_2/skala_wydajnosci.html
Wychodzi na to, że w zasadzie jeden pies - obie mają zbliżoną wydajność, z
tym że tam jest testowany FX 128 bit, a Ty piszesz o wersji 64bit. Z kolei
Radek ma 64 MB pamięci. Najlepiej jakby kumpel mógł obie przetestować
chociażby jakimś benchmarkiem.

--
Pozdro: Maciej