Re: FX5200 czy ATI 9200 ???

Autor: Mantades <emin4_at_wp.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 07:20:43 MET

Użytkownik "Norbert" <norbas@op.pl> napisał w wiadomości
news:cnuc46$qve$1@nemesis.news.tpi.pl...
> No kolega poprosil o rade.
> Ma do wyboru dwie karty graficzne.
> Chodzi mu o to ktora bedzie lepsza do gier.
> Ati Radeon Sapphire 9200 64MB DDR 120bit TV, DVI
> GeForce FX 5200 128MB 64 bitTV
> Wiem ze do gier to sie one kiepsko nadaja, ale kolega moze sobie wybrac
> jedna z tych kart za friko i nie wie na ktora sie zdecydowac. Fx obsluguje
> DX9 ale czy warto?
> Doradzcie bo radka 9200 takiego sam mam w kompie "do internetu" ale FXa
> 5200 to nie mialem nawet w rekach.

Tego radka to ja tez uzywam i to do giercowania i musze powiedziec, ze
spisuje sie calkiem niezle (ale farcry to tylko na najnizszych detalach...
chociaz teraz jak mam 512 ram to moze bym do srednich doszedl). Za to takie
rzeczy jak BF1940, Call of duty czy WH4K smigaja bez problemow.
Nie wiem natomiast jak wyglada sytuacja z geforce'em, ale 64 bit nie wrozy
nic lepszego mimo, ze 128 mb.
Ja osobiscie bym wybral radeona.

Pozdro
Mantades

PS:Moj procek athlon 1700+, 512 ram, radek9200 64mb 128 bit.