Problemy z dyskami

Autor: Basic <basickm_at_poczta.o2.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 02:48:30 MET

Witam,

Wczoraj mi zaczął dysk klekotać przy włączaniu i wyłaczaniu komputera,
więc znajomy włożył do komputera mój drugi dysk(1.09 GB), powiedzial, że
ten dysk ( ponad 3 GB) już chyba niedługo padnie. System Windows nie
rozpoznaje tego dysku dodanego (1.09 GB), Bios go widzi--jako DRIVE2 (a
nie jako DRIVE1!), bo dysk C jest w Biosie jako DRIVE0, to ten dodany
powinien byc chyba jako drive1, a nie drive2. Na dodatek ten znajomy tak
mi namieszał w komputerze dzieląc ten dysk 3GB, że Windows z programami
(tzn C)zrobił na 1 GB, a drugą część ( drugi dysk z podziału) na jakieś
bzdety,dane - na 2 GB. Teraz na najważniejszym dysku C zaczyna brakować
miejsca, bo tam jest system i programy, a ten do bzdetów jest pusty. Co
zrobić, żeby znowu (bez utraty danych) przywrocić dyskowi z powrotem te 3
GB? (Łopatologicznie, bo nigdy tego nie robiłam). Co zrobić, żeby Windows
zaczął widzieć ten dodatkowy, dodany wczoraj dysk 1 GB?

Pozdrawiam i niecierpliwie czekam na podpowiedzi,

Basia