Re: konczy sie gwarancja - jak uszkodzic kompa?

Autor: <lev_at_k>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 00:29:08 MET

DooMiniK wrote:

> ps. mam znajomego, który jest szefem serwisu dużej firmy prod. płyty
> główne (serwis
> na polskę). Czasem mi pokazuje, jakie są uszkodzenia:
> - przecięcie scieżek przez użyszkodnika widać na pierwszy rzut oka (różni
> się od pęknięcia ścieżki)
> - potraktowanie układów 20kV też da się rozpoznać...

Jasne - wszystko (prawie) da się rozpoznać, szczególnie jak trafi na
jakiegoś "fachurę", który jest expertem i ma na to dodatkowo odpowiednią
ilość czasu i środki.. Ale to czysta teoria - w życiu przechodzą
nierzadko takie numery jak zdjęcie zworki ClearCmos (autentyczny
przypadek z serwisu sieci sklepów której nazwę litosciwie pominę..).
Gościu który to zrobił i oddał wspomnianą płytę jako "zepsutą" - dostał
nową w ramach gwarancji, ta bez zworki została uznana za cyt.:
"spaloną".. Nie wspominając o nieco "inteligentniejszych" nadużyciach..

Pozdrawiam