Re: Cyfrowe wyjście z CDROM do karty...

Autor: w.p. <ptaku2_antyspam_at_tlen.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 23:27:49 MET

On 2004-11-21, Sander <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> wrote:

> Jeden z końców kabelka włożyłeś odwotnie ?
> W Play Control (czy jak się to u Ciebie nazywa) włączyłeś CD Digital ?

CD Digitakl włączyłem. Kabelki chyba też są ok. O ile G w obu gniazdkach
oznacza GROUND :)
Problemem może być fakt że ponoć bywają CDki ze ślepymi gniazdami
cyfrowymi. To jest paroletni CD-ROM Philipsa-moze nalezy do tej
niechlubnej grupy :| Chyba dam sobie na spokoj - poki co wykorzystam
przesyl przez IDE.

--
"E tam..."
 w.p.