PIII i problem z temeratura

Autor: yezooz <uss-green_at_wp.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 22:41:56 MET

witam grupowiczow!

Tak jak w temacie mam duzy problem z temp. mojego procka - PIII
933(S370)(7x133). Komp stoi niedaleko kaloryfera i wraz z rozpoczeciem "na
dobre" sezonu grzewczego pojawil sie pewnien problem.

Jestem zaniepokojony temeraturami jakie osiaga podczas duzego obciazenia -
85-92C !!! Oprocz fatalnego sasiada problemem jest na pewno ulamany kawalek
przy podstawce ktory pewnie niewystarczajaco dobrze przyciska radiator
(znaczy przylega dobrze ale podejrzewam ze moglby lepiej).
Z tego co udalo mi sie znalezc w sieci to max. dla tego procka to chyba ok.
75C a wiec zdecydowanie mniej.
Podczas normalnej pracy CPU grzeje sie chyba normalnie - 35-38C.

Jezeli to mozliwe to prosze o jakies sugestie jak w najprostszy sposob
poprawic wydajnosc chlodzenia bez znacznego zwiekszania halasu (chyba ze
nie da sie inaczej).

Gdzie najtaniej kupic kompletny zestaw do chlodzenia wodnego ?

pozdr.