Re: sluchawki, co by tutaj wybrac

Autor: Lord Vader <pvrfvhyn+ROT13_at_interia.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 21:30:43 MET

Dnia Mon, 22 Nov 2004 21:13:17 +0100, poplecznik Rebelii tbg zeznał(a)
podczas tortur:

> po przemeczeniu produktow za paredziesiat zlotych i stwierdzeniu, ze sa do
> kitu szukam zestawu sluchawki naglowne + mikrofon na palaku, ktory bedzie w
> koncu dzialac. (trzeszczenie i szumy = nie dziala). znalazlem takie
> propozycje:
>
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=9871
> http://www.sirius.pl/product.php?action=info&id=11455&sid=1
> http://www.sennheisercommunications.com/pr-pc150.html
>
> te ostatnie pewnie najlepsze, ale jakos nie moge znalezc ceny w Polsce, a
> pewnie jest sluszna :-) pewnie ktos juz ameryke odkryl w temacie sluchawek,
> [...]

Ja kupiłem jakieś pół roku temu te:
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=2084 i jestem bardzo zadowolony.
Nie jestem wprawdzie melomanem, ale zarówno w grach jak i przy obsłudze
Skype czy słuchaniu muzy dźwięk jest czysty i wyraźny.

--
Pozdro: Maciej