sluchawki, co by tutaj wybrac

Autor: tbg <no_at_spam.com>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 21:13:17 MET

po przemeczeniu produktow za paredziesiat zlotych i stwierdzeniu, ze sa do
kitu szukam zestawu sluchawki naglowne + mikrofon na palaku, ktory bedzie w
koncu dzialac. (trzeszczenie i szumy = nie dziala). znalazlem takie
propozycje:

http://www.sirius.pl/product.php?action=info&id=11455&sid=1
http://www.sennheisercommunications.com/pr-pc150.html

te ostatnie pewnie najlepsze, ale jakos nie moge znalezc ceny w Polsce, a
pewnie jest sluszna :-) pewnie ktos juz ameryke odkryl w temacie sluchawek,
wiec moze i mnie oswieci zanim sie zmecze. prosze o rade. max 300 chce
wydac. nie chce sluchawek usb, nie wierze w te "karty dzwiekowe" w nich niby
zaszyte. standardowe 2 mini jacki i tyle. idealem bylby mikrofon
pojemnosciowy. 6 kanalow tez mnie nie interesuje.

tbg