Battery Switch w notebook Asus

Autor: Pawel <pacioe_at_onet.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 18:37:06 MET

Witam serdecznie
Jestem właścicielem notebooka Asus A4760LUH. Notebook ten posiada z lewej
strony tzw. przełącznik Battery Switch, któy można ustawić w dwa położenia -
"zamknięta kłódka" i "otwarta kłódka". Wedłu instrukcji przed pierwszym
użytciem należy ustawić go na pozycję ON, czyli "kłódka zamknięta". Po
ustawieniu w tej pozycji , podlączeniu zasilania wszystko działa doskonale.
Jednak gdy próbowałem uruchomić notebooka bez podłączonego zasilania
zewnętrznego ten się nie uruchamia. Pomaga , dopiero przestawienie tego
switcha w pozycję off, czyli "kłódka otwarta", jednak nic nie pisze w
instrukcji o przełączeniu tego typu. Czy ja robię coś źle ? Może
wypowiedziałby się jakiś właściciel Asusa z seri A4000.
Pozdrawiam
Paweł