Re: Jak zrobic cichy serwer ?

Autor: Zbyszek Misiewicz <dune_at_USUN-TO.panda.bg.univ.gda.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 16:29:50 MET

Usenet-szkodnik *Jacek Maciejewski*, z uporem wartym lepszej sprawy
wklepał, a w sekrecie Wam powiem, że było to *11/22/2004 4:07 PM*:
> Całość była zasilana z zasilacza AT 225W bez wiatraka, jedynie
> zdjąłem z niego obudowę. Komp był bez hdd.
Serwera bez HHD jeszcze nie widziałem :-)
Mi kiedyś zatarł się wentylator w zasilaczu serwera netware - chodzil
tak kilka miesięcy - żadnych przykrych objawów, mimo iż w tej serwerowni
nie było klimatyzacji.
Był w obudowie Dell'a - gdzie na procesorze jest tylko duży kaloryfer -
z profilowanym kanałem odprowadzającym powietrze znad procesora.
Proc: ~166/200 MHz. Dwa dyski SCSI - 2.1 GB.
I gdybym nie zajrzał tam przypadkiem - chodziłby do dziś.
Chyba ;-)

Pozdr.
z.