Re: Jaką kartę graficzną polecacie?

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 16:10:08 MET

  estragon wrote:
> Walnęła mi się karta graficzna. Jako że komputera używam głównie jako
> maszyny do pisania oraz internetu, to i kartami się zbytnio nie
> interesowałem i do tej pory była to stara GF 200 MX 32 MB RAM. Sam
> zestaw również jest archaiczny (płyta VIA, Athlon 1.2, 384 MB RAM,
> itp.), ale jak na moje potrzeby wystarcza i teraz zostałem zmuszony
> do zakupu karty, ale zupełnie nie mam w tym temacie rozeznania. Nie
> zależy mi na najnowszych grach, bo głównie używam internetu, a na
> ekranie często jest tylko edytor tekstu. Czasem jakiś film obejrzę, a
> [...]

  Może R8500LE/9100? Cena ~200 na Allegro, dobrej jakości obraz 2D, pełna
sprzętowa akceleracja MPEG2 (DVD) + dość wydajna jednostka 3D (na poziomie
nieco wyższym niż FX5200 Ultra).

  Jeżeli nowy, to Sapphire / Gigabyte R9550 - ~290zł.

  --
  Piotr Slawinski
  - [ HOME ] http://www.alphasoft.org, http://lisa.alphasoft.org