Jaką kartę graficzną polecacie?

Autor: estragon <estragon_at_interia.pl.invalid>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 15:34:56 MET

Walnęła mi się karta graficzna. Jako że komputera używam głównie jako
maszyny do pisania oraz internetu, to i kartami się zbytnio nie
interesowałem i do tej pory była to stara GF 200 MX 32 MB RAM. Sam zestaw
również jest archaiczny (płyta VIA, Athlon 1.2, 384 MB RAM, itp.), ale jak
na moje potrzeby wystarcza i teraz zostałem zmuszony do zakupu karty, ale
zupełnie nie mam w tym temacie rozeznania. Nie zależy mi na najnowszych
grach, bo głównie używam internetu, a na ekranie często jest tylko edytor
tekstu. Czasem jakiś film obejrzę, a ta stara lubiała się już przy
niektórych filmach przycinać. Płyta obsługuje AGP 4x, więc musi to być coś w
tym standardzie. Ważne aby stabilnie chodził Windows, strony internetowe
oraz filmy. Myślę o zakupie czegoś używanego na Allegro, chyba że cena
będzie przystępna, to może i nowe. Co byście polecili?