Re: WIELKA zagadka Radeon'a

Autor: Darek F. <dfl_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 13:01:04 MET

Użytkownik "pati" <patis1321@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cnr94p$gj2$1@inews.gazeta.pl...
> Otóż zakupiłem Radeona 9550 Gigabyte. Niestety za żadne skarby nie chce
> pracować w więcej niż 60Hz. Próbowałem już chyba wszystkiego, oczywiście
> sterowniki od monitora mam, nawet przeinstalowałem. Co ciekawe we
> właściwościach karty można ustawić np. 85 czy 100Hz ale nic to niestety
> nie
> daje. Cały czas jest 60Hz. Program do ustawień ATI też niby zmienia na
> 85Hz
> a i tak dalej jest 60Hz. Moze ktos spotkał sie z tym problemem i potrafi
> rozwiazac taka zagadke? Bardzo prosze o pomoc bo dobil mnie ten
> [...]

Prawdopodobnie musisz ustawić ręcznie możliwości Twojego monitora w zakładce
Ekrany w panelu sterowania ATI we Właściwości: Ekran -> Ustawienia ->
Zaawansowane, adopiero później ustawiać parametruy w zakładce Monitor.
Możesz kliknąć prawym klawiszem myszy na Pulpicie lub wejść przez Panel
Sterowania. Pozdrawiam.