WIELKA zagadka Radeon'a

Autor: pati <patis1321_at_wp.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 00:41:41 MET

Otóż zakupiłem Radeona 9550 Gigabyte. Niestety za żadne skarby nie chce
pracować w więcej niż 60Hz. Próbowałem już chyba wszystkiego, oczywiście
sterowniki od monitora mam, nawet przeinstalowałem. Co ciekawe we
właściwościach karty można ustawić np. 85 czy 100Hz ale nic to niestety nie
daje. Cały czas jest 60Hz. Program do ustawień ATI też niby zmienia na 85Hz
a i tak dalej jest 60Hz. Moze ktos spotkał sie z tym problemem i potrafi
rozwiazac taka zagadke? Bardzo prosze o pomoc bo dobil mnie ten problem.Mój
system to Win Millenium, nawet swiezo postawilem go drugi raz i niestety
jest to samo.