Re: ECs K7s5a socket A

Autor: silent_scream <silent_scream_at_poczta.onet.peel>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 08:29:34 MET

> Jak w temacie mam taką płytkę główną z nieruszanym Biosem.
> I o to właśnie pytanie czy aktualizacja Biosu pozwoliłaby mi na włożenie tam
> jakiegoś szybszego procesora (Aktualnie byłoby mnie stać tylko na taki
> zakup) . Obecnie siedzi tam AMD Duron 1GHz a Bios pozwala to cudo pokrecić
> jedynie do 1,33GHz. Ewentualnie czy aktualizacja biosu pozwoli na
> wyciśniecie z aktualnego procka czegoś więcej.

firmowe biosy zdaje sie maja czestotliwosci fsb tylko do 133. mozna
zaladowac zmodowany (honeyx) i wtedy da sie pobawic wiekszymi. ale z tego
co slyszalem na 166 to jakos juz ten bios chyba nie ustawia tej
czestotliwosci tylko trzeba programowo potem dokrecic. niestety nie
potwierdze bo nie mam procka ktory by poszedl mi na 166 ;)
ale do nowszysch prockow to polecam zdecydowanie lepsza plyte ;)

> Być może już ktoś się tym bawił. Jeśli tak poprosze o porady:>

no, puscilem mojego durona na fsb 150 ;)