ECs K7s5a socket A

Autor: Dawid <deja_at_csk.pl>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 20:27:28 MET

Jak w temacie mam taką płytkę główną z nieruszanym Biosem.
I o to właśnie pytanie czy aktualizacja Biosu pozwoliłaby mi na włożenie tam
jakiegoś szybszego procesora (Aktualnie byłoby mnie stać tylko na taki
zakup) . Obecnie siedzi tam AMD Duron 1GHz a Bios pozwala to cudo pokrecić
jedynie do 1,33GHz. Ewentualnie czy aktualizacja biosu pozwoli na
wyciśniecie z aktualnego procka czegoś więcej.
Być może już ktoś się tym bawił. Jeśli tak poprosze o porady:>