Re: konczy sie gwarancja - jak uszkodzic kompa?

Autor: Paweł Cern <name_at_surname.neostrada.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 06:55:09 MET

> Raczej sadzi, ze to zwykle oszustwo, zeby nie nazwac tego zlodziejstwem.

No to niech wie że ja sądzę że niektóre polskie serwisy to oszuści. Często
jest tak, że jeśli usterka występuje czasowo lub w specyficznych warunkach
(przewidzianych przez parametry pracy), serwis twierdzi że sprzęt jest
sprawny, bo u nich jest dobrze. Zaproponowane przeze mnie rozwiązanie pomaga
rozwiązać właśnie ten problem.

A Ty zanim kogoś nazwiesz złodziejem to się sto razy zastanów.

Paweł