Re: Plyta glowna PC-Chips help!

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 02:52:29 MET

Maciek Jurkiewicz wrote:

> Yo. Mam plyte glowna Pc-chips M726 jest tam bios ami.
> Komp ten pracuje jako ruter i nie ma monitora. W zwiazku
> z tym ze nie ma monitora i gdy padnie zasilanie to komp
> ten sie juz nie odpali. Widzialem w biosach awarda ze
[...]

abstrahujac od tematu: lepiej kup UPS'a; np. firmy Eta,
ktora ma siedzibe w Poznaniu i sprzet jest POLSKI, mozna
na allegro kupic (sprawny) za ~80PLN; podejrzewam, ze
te pady zasilania nie sa dluzsze niz 20 minut;

poza tym twierdzisz, ze komp nie startuje, bo BIOS nie
widzi monitora; hmmm; zapytaj na pl.misc.elektronika,
jaki opornik trzeba wpiac i miedzy ktore linie, zeby
komputerowi sie wydawalo ze mam monitor;

albo wloz taka karte graficzna, ktora nie sygnalizuje
braku monitora (czesc starych kart ISA);

pozdrawiam;
adas;