Plyta glowna PC-Chips help!

Autor: Maciek Jurkiewicz <kaczo_at_bk146.REMOVE_CAPITAL_LETTERSinternetdsl.tpnet.pl>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 22:54:56 MET

Yo. Mam plyte glowna Pc-chips M726 jest tam bios ami.
Komp ten pracuje jako ruter i nie ma monitora. W zwiazku
z tym ze nie ma monitora i gdy padnie zasilanie to komp
ten sie juz nie odpali. Widzialem w biosach awarda ze
jest taka opcja jak halt on all errors i mozna ja bylo
wylaczyc. W biosie ami czegos takiego nie widizalem.
I teraz pytanie. Czy da sie to jakos obejsc aby po
wylaczeniu zasilania i wlaczeniu routera bez monitora
komputer normalnie mi zaladowal OS'a i nie zglaszal
bledu? help!

pozdr. mj

P.S. nie jestem pewny czy aby na pewno pytanie jest
akurat dobre na ta grupe ale sprobowac trzeba.