NEC DVDRW - ND3500AG

Autor: dethar <d_t_h_at_op.pl>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 18:18:18 MET

Witam.

Kupiłem nagrywarkę jak w temacie. Pierwszą płytkę wypaliłem ok.
Dziś kupiłem kilka nośników TDK DVD-RW. Uruchomiłem Nero (6.0.0.1)
i wybrałem DVD-ROM (ISO). Po przejściu do okna kompilacji i wybraniu
plików do nagrania, zauważyłem, że ikonka zapisu na cd jest
nieaktywna. Podobnie było w oknie wyboru kompilacji - nie można
było zmienić opcji metoda zapisu (DAO) i zmienić opcji zakończenia
sesji (finalize DVD).

Przełączyłem się do Nero Express. Tam jest ok. Wypala bez zarzutu.
Co ciekawe, już po nagraniu - po przełączeniu się z powrotem do
"zwykłego" Nero, ikona-skrót do wypalania jest aktywna, a opcję
Finalize DVD można odhaczyć :|.
Myślałem, że to może problem wersji Nero, ale po ściągnięciu wersji
6.6.0.1 problem nie zniknął.

Dodam, że problem dotyczy tylko DVD, nagrywanie CD jest bez zarzutu.

Przeglądałem opcje i wydaje mi się, że wszystko jest ok.

Wgrałem nowy firmware 2.18. Jakieś sugestie ? Prawdę mówiąc
nie wiem, w czym może być problem.

"Silent Fall"

Under the blue moon
I see my black face