Zestaw słuchawkowy bluetooth + komórka + PC + tel. Stacjonarny

Autor: Roj <rojpeh_at_konto.pl[wytnij_to>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 14:39:59 MET

Czy istnieje możliwość żeby jednym zestawem słuchawkowym bluetooth takim
przystosowanym do komórki np. do Sony Ericsson obsługiwać również programy z
PC typu Skype czy Tlen oraz telefon stacjonarny (chyba musiałby być
podłączony do modemu w kompie) ?

Mam komórkę Sony Ericsson T630 i PC-ta z bluetoothem na usb. Chciałbym do
tego dokupić zestaw słuchawkowy bluetooth i połączyć to jak wyżej
opisałem -jak to zrobić ? Czy jest to możliwe ? Jeżeli tak to jaki zestaw i
jakie oprogramowanie ?

Przydałoby mi się coś takiego ponieważ jestem niepełnosprawny mam słabe ręce
i byłoby to dla mnie idealne rozwiązanie.

Pozdrawiam

Roj