Re: Wplyw zanikow napiecia na podzespoly kompa

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 12:17:50 MET

Borys Power napisał(a):

> Dzis mam spiprzony dzien - przez 2 godziny 4 restarty kompa spowodowane
> chwilowymi zanikami napiecia w sieci... (nie ma bata-za tydzien kupuje
> UPSa :))

twoje problemy z pradem zapewne sa spowodowane pogoda ... u mnie tez
przez ostatnie dni bylo wiele zanikow pradu (i to takich dluzszych) ...

> Jaki wplyw moga miec takie resety na stan podzespolow komputera?

poszukaj w archiwum ... jakis czas temu byla na ten temat dyskusja

> Wydaje
> mi sie,ze kedys przez taki reset padla mi kosc 128 MB ramu, ale nie
> jestem pewien czy to przez to, czy ze starosci...

raczej maloprawdopodobne, bo przy okazji padlo by jeszcze kilka innych
podzespolow ...

BTW: 2 dni temu myslalem, ze przez wlaczenie swiatla w pokoju wywalilo
mi bezpiecznik w domu ... jak sie okazalo padlo zasilanie na calym
osiedlu :))) takze z ta pamiecia w twoim kompie to niekoniecznie musial
miec zwiazek zanik napiecia ...