Re: Wplyw zanikow napiecia na podzespoly kompa

Autor: Mancer <mancer_at_o2.pl>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 20:38:12 MET

Borys Power <borsoft@gazeta.pl> napisał(a):

> Jaki wplyw moga miec takie resety na stan podzespolow komputera? Wydaje
> mi sie,ze kedys przez taki reset padla mi kosc 128 MB ramu, ale nie
> jestem pewien czy to przez to, czy ze starosci...

Mi kiedyś zrobiły się bady na jednym dysku WD160GB (cześć macierzy RAID0).
Akurat zanik prądu był jak Azureus mieszałszał ostro dużymi plikami.
Na szczęście program diagnostyczny WD naprawił je, tak że nawet ich
nie widać. Od tego czasu dysk pracuje już ze 3 miesiące prawie non-stop
i problemów nie ma.

--
Wojciech "Mancer" Przybysz
Sprzedam Octavie 1.8 Turbo VTG 300KM+