Re: Szalejace combo w laptopie-o co chodzi?!

Autor: Piotr Wydymus <motaboy_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 11:44:45 MET

Witam,

>KOlejna odslona problemu:
>Udalo mi sie uruchomic CD z otwarta tacka. Co widac:
>Po uruchomieniu wszystkich czujnikow zamkniecia klapki laser dojezdzac
>calkowicie do silniczka i opuszcza sie w dol i do gory... i raz jeszcze...
>pozniej podjezdza kawalek. I znowu to samo - dol, gora, dol, gora...
>Moze teraz ktos cos dopowie?

Np. Discmany Panasonica są bardzo czułe na wszelkiego rodzaju parchy
na module siłownika lasera. Malusieński kawałeczek sznurka, kurzu
potrafił unieruchomić cały napęd który nie czytał nic, lub z wielkimi
oporami. Zbierało się to na takim gwintowanym pręciku, który przesuwa
laser. Ewentualnie sprawdź to.

Pozdrawiam,

--
Piotr Wydymus, Bielsko-Biała