Re: Szalejace combo w laptopie-o co chodzi?!

Autor: <marektybura_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 12:07:22 MET

> Hehe no bez przesady.Laserka nie dotykalem.Probowalem nawet delikatnie przetrzec
> "patyczkiem do uszu" ale niestety bezskutecznie.Jeszcze szmatke zastosuje tak
> jak piszesz...
>
> --
KOlejna odslona problemu:
Udalo mi sie uruchomic CD z otwarta tacka. Co widac:
Po uruchomieniu wszystkich czujnikow zamkniecia klapki laser dojezdzac
calkowicie do silniczka i opuszcza sie w dol i do gory... i raz jeszcze...
pozniej podjezdza kawalek. I znowu to samo - dol, gora, dol, gora...
Moze teraz ktos cos dopowie?