Re: ASROCK K7VT4A+ nie startuje i chyba pisze mi dlaczego ale..

Autor: Hubertus <hubert_at_remaps.wirtualny.dzierzoniow.pl>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 00:19:18 MET

> polecam zajrzeć do instrukcji
> lub na strone producenta w celu uzyskania informacji
>
> i nie self-test tylko tzw POST ( Power On Self - Test ] :)

nie ma nic takiego w oficjanych instrukcjach oraz na stronce - to zbadałem
przez tym postem
self -test a power on self-test to chyba to samo - post ma za zadanie
sprawdzic stan kompa - a to co tam sie w rogu wyswietla to pradopobnie
jakies sumy kontrolne - wiec skrót myślowy self-test a post ma sie
jednoznacznie