upgrade PC

Autor: cOOba <cooba0_at_op.pl>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 00:10:49 MET

Witam wszystkich groopowiczów,

Może to pytanie jest głupie, bo odpowiedź zależy od indywiduwalnych gustów i
upodobań, ale ja chciałbym, jeśli można poznać wasze zdanie n/t temat.
Chcę unowocześnić swoją maszynę i zastanawiam się co mogę wymienić
(względnie dokupić) z już posiadanej konfiguracji, aby komputer był
jaknajbardziej (w granicach rozsądku cenowego oczywiście) 'nowoczesny' z
najlepszą konfiguracją. Obecna konfiguracja:

* Płyta
główna -------------------------------------------------------------------------------------->
KT4V (MSI KT4V) MS-6712 G52-12X1
*
sor -------------------------------------------------------------------------------------->
AMD Athlon XP 1700+
*
       -------------------------------------------------------------------------------------->
256 MB RAM (niestety nie wiem, jakiej firmy, ale sprawdę jeśli ma to
znaczenie)
*
    -------------------------------------------------------------------------------------->
80 GB Seagate Barracuda ST380011A
*
        -------------------------------------------------------------------------------------->
NVIDIA GeForce 4 MX 440
*
        -------------------------------------------------------------------------------------->
Fujitsu Siemens SCALEO C996F
*
    -------------------------------------------------------------------------------------->
Toshiba
*
agrywarka -------------------------------------------------------------------------------------->
Teac
*
       -------------------------------------------------------------------------------------->
Aureal Vortex 2

Nie napisałem o takich szczegółach jak fdd, mouse, hdd, keyboard bo toi już
mało ważne, a poza tym są to raczej mało znaczące róznice /poza tym flop
jest new/
Jest tylko jeszcze jedna kwestia: Gdzieśtam w przyszłości chce kupić 2 dysk
twardy. Obecnie mam 1 dysk osadzony 'na twardo' (j.w 80 GB Seagate) i w
szufladzie czekającego na gorsze czasy :) Seagate model ST3630A (631.7 MB).
Planuję go 'wpiąć' w sprzęt w kieszeni, do tego 3 nowy dysk w drugiej
kieszeni. Pytanie tylko co z tą '80-tką' która teraz jest jedynym dyskiem
chwilowo - czy wszystkie dyski mogą być w kieszeniach, czy też któryś musi
być 'na stałe' żeby komp chciał poprawnie działać ?

Sorry ewentualne za głupie pytania.
TIA za pomoc.
cOOba