Jaki dysk do notebook-a ?

Autor: Sławomir Świętoniowski <slawomir.swietoniowski_at_malpa-gazeta-kropka.pl>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 23:28:22 MET

Pytanie jak w tytule, chciałbym wymienić swój standardowy dysk 40 GB,
4200 obr./s, Fujitsu na nieco większy (wystarczy 80 GB ;) ), zastanawiam
sie nad wyborem - dość tanio można kupić Seagate Momentus 80 GB, 5400
obr./s, 8MB cache, pytanie czy to dobry dysk? Zależy mi głównie na
wydajności, póki co mój obecny dysk jest "wąskim gardłem" dla reszty
systemu, ale z racji tego, że dysk ma być umieszczony w notebook-u
ważna jest też jego niezawodność. O ile mam jakie, takie rozeznanie
w dyskach do komputerów stacjonarnych, o tyle niestety nie znam się
kompletnie na tych do urządzeń przenośnych.

Może ktoś z Szanownych Grupowiczów wyrazi swoją opinię na ten temat,
wszelkie uwagi mile widziane.

Z góry dziękuję za odpowiedź :)

Pozdrawiam
Sławek