Re: Nagrywarka DVD - opinie

Autor: PiterS <pestach_at_DELETEpoczta.onet.pl>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 20:11:25 MET

Niestety nie mam żadnych tego typu linków. Podałem tylko wartości błędów z
płyt które sam nagrywałem na BIOS-ie CG3E. Używam praktycznie Verbatim
DVD+R i Phillips DVD+RW (takie mi polecił sprzedawca gdy podałem mu typ
nagrywarki i się sprawdzają). Jeśli chodzi o błędy na oryginalnych BIOS-ach
LiteOn-a średnie były wyższe (szczególnie zawyżane na początku i końcu
nośnika) ale i tak w akceptowalnych normach.