Re: łączenie przez sieciówki

Autor: Hannibal <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 20:07:17 MET

Użytkownik "[B7] Yarii" <yarii@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cno3t2$ecp$3@atlantis.news.tpi.pl...

> NTG
>
> Tak.
> Założe się że kabla krosowanego nie masz.

Sęk w tym że mam, tzw skrętka. Oczywiście dzień kombinacji w protokałch
klijentach (wg różnoiakich poradników) i nic.
Kabel sprawdzony na testerze i wszystko OK. Na jedej i drugiej sieciówce
dioda mryga, więc już nie wiem o co chodzi.
Czy po samym włączeniu kabla powinien pojawiać się jakis znak ? coś w stulu
monitorka w trayu ???