Re: Cichy, ch³odny komp....

Autor: Maciek <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 15:04:18 MET

> 1. Czy Zalman CNPS7000B-Cu bêdzie dobry dla P4 2.8 ??
> Czy mo¿e jest co¶ cichszego/wydajniejszego/lepszego dla tego
> procesora ?? (obecnie mam radiator i wiatrak boxowy...)
Chyba nie :-) CNPS7000B-AlCu jest troche tanszy i niewiele mniej
wydajny.
zobacz test: http://pclab.pl/art10936.html
i sam ocen!

> I chyba bêdzie pasowa³ na p³ytê IV7-G ??? (na stronie Zalmana jest
> lista p³yt, ale abita tam nie by³o...)
Na stronie Zalmana jest opis jak zmierzyc czy wentylek bedzie pasowal

> 3. Czy warto dok³adaæ wiatrak wyciagaj±cy powietrze z okolic
> procesora czy lepiej do³ozyæ wiatraki wdmuchuj±ce z przodu obudowy ?
Z moich doswiadczen (poszukaj mojego postu) i tego co przeczytalem to
warto dac jeden wentylator wyciagajacy powietrze i ewentualnie jeden
wduchujacy. U mnie w obudowie byly miejsca na te wentylatory pierwszy
pod zasilaczem z tylu a drugi na dole z przodu obudowy.
Najlepiej do tego nadaja sie wentylki firmy Arctic Cooling sa tanie i
ciche.

--
Maciek