Re: dno - europejski serwis iiyama we Wroclawiu [dlugie]

Autor: Bartek <bartek.usunto_at_coig.pl>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 11:55:59 MET
Message-ID: <cnn7t5$l3a$1@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Dnia 2004-11-20 10:58, Paweł Cern napisał(a):

> Dobrze jest wysyłając sprzęt do serwisu sporządzić dokładny, szczegółowy
> opis objawów usterki.

Tak tez uczynilem. Opis zajmowal blisko 2 strony A4 i byl bardzo dokladny.

> Dobrze jest też załączyć ew. zdjęcie z aparatu cyfrowego.

W tym konkretnym przypadku - mam na mysli sciemianie naroznika - jest to
dosc skomplikowane. Sciemianie pojawia sie losowo i trwa chwile. Zeby
zrobic zdjecie trzeba chyba siedziec z aparatem gotowy do "strzalu".
Poza tym sciemianie jest zauwazalne ale w praktyce wyglada to tak jak
swiat przez okulary sloneczne.

> Jeśli w takiej sytuacji serwis stwierdzi poprawne działanie
> sprzętu, dobrze jest wysłać ten sam opis do przedstawiciela producenta.
> Jeśli ten nie zareaguje - można taki materiał publikować w prasie lub
> internecie. Inni będą mogli na własne oczy zobaczyć jak "sprawne" są
> produkty omawianej firmy i jak rzetelny jest ich serwis.

Tak tez zrobilem. Na poczatek tradycyjny list do iiyama Polska.
Zobacyzmy co to da a w tym czasie napisze rowniez do siedziby firmy.

Pozdrawiam
Bartek
Received on Sat Nov 20 12:00:28 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 20 Nov 2004 - 12:51:19 MET