Dnia 2004-11-20 10:58, Paweł Cern napisał(a):
> Dobrze jest wysyłając sprzęt do serwisu sporządzić dokładny, szczegółowy
> opis objawów usterki.
Tak tez uczynilem. Opis zajmowal blisko 2 strony A4 i byl bardzo dokladny.
> Dobrze jest też załączyć ew. zdjęcie z aparatu cyfrowego.
W tym konkretnym przypadku - mam na mysli sciemianie naroznika - jest to
dosc skomplikowane. Sciemianie pojawia sie losowo i trwa chwile. Zeby
zrobic zdjecie trzeba chyba siedziec z aparatem gotowy do "strzalu".
Poza tym sciemianie jest zauwazalne ale w praktyce wyglada to tak jak
swiat przez okulary sloneczne.
> Jeśli w takiej sytuacji serwis stwierdzi poprawne działanie
> sprzętu, dobrze jest wysłać ten sam opis do przedstawiciela producenta.
> Jeśli ten nie zareaguje - można taki materiał publikować w prasie lub
> internecie. Inni będą mogli na własne oczy zobaczyć jak "sprawne" są
> produkty omawianej firmy i jak rzetelny jest ich serwis.
Tak tez zrobilem. Na poczatek tradycyjny list do iiyama Polska.
Zobacyzmy co to da a w tym czasie napisze rowniez do siedziby firmy.
Pozdrawiam
Bartek
Received on Sat Nov 20 12:00:28 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 20 Nov 2004 - 12:51:19 MET