Jak podniesc fsb w tym blaszaku?

Autor: Darek <skazooll_at_wp.pl>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 11:35:27 MET

Jest sobie taki trochę starszy komputer
Duron 700 MHz
Soltek SL-75KAV (KT133A)
SDR 512 MB 133MHz (noname)
GF 256 DDR
HDD Samsung 80 GB (5400 rpm)

reszta nieistotna, bo i tak odłączam
Duron ten dobrze chodzi na magistrali 100 i 133. Prawie od nowości chodzi na
6 x 133. Problem jednak w tym, że gdy podniosę choćby o 1 MHz magistrale to
Windows się wykrzacza przy starcie w momencie gdy już ładuje ikonki na
pulpicie. I to niezależnie czy jest to 101 czy 134 MHz. Próbowałem wiele
ustawiewień, m. in. podnosiłem napięcie na procu i na pamięciach. Wyłączałem
prawie wszystko na płycie. Tak jakby coś blokowało. Wszelkie sugestie mile
widziane, bo mi sie już skończyły pomysły.

pozdrawiam...
Darek P.