Re: (OT) Jak pisac po rosyjsku ??

Autor: TomaSz. <usenet_mail_at_op.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 23:19:00 MET

Towarzysze !!! Nadejszła wiekopomna chwila !!!
Dnia 19.11.2004 roku, Drakoo wygłosił(a)
orędzie do narodu, w którym słyszymy m. in.:

> Sory bo to raczej NTG, ale nie wiem gdzie z tym sie zwrócic...Musze
> napisac prace po rosyjsku w Ms Word. Wstawianie symboli nie wchodzi w
> rachube bo to zbyt czasochlonne. Wiec jak to zrobic ? rosyjski word i
> winda ?

A spróbowałeś chociaż znaleźć jakąś grupę z wyrazem "office" lub "word" w
nazwie? A żeby pisać po rosyjsku w wordzie nie trzeba rosyjskiego worda i
windy.

--
TomaSz.
www.kocie-zycie.prv.pl