Przejście z Ge 4MX na...

Autor: ShadowFiend <greatwebmaster_NOSPAM_at_o2.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 19:44:40 MET

Witam,

Otóż od prawie dwóch lat ujeżdżam GeForce'a 4MX Gainwarda 128 Mb, ale
ostatnio wystąpił wysyp gier, których ta karta żadną cholerą nie obsługuje
(Men of Valor, Silent Hill 3 i 4, Medal of Honor: Pacific Assault) i troszkę
poczytałem dochodząc do wniosku, że sprzedawanie tak niekompletnego sprzętu
powinno być karane :) (brakuje jakiegoś T&L czy coś)... i wpadła mi w oko
taka karta:
http://tinyurl.com/493j3
a moje wątpliwości - czy to też nie okaże się jakaś "okrojona" wersja? Ge4Mx
też miał być super a już nie jest ;-(

TIA